Statystyka Stowarzyszenia

myśliwi (PZŁow) - 37 (w tym 28 myśliwych-łuczników EBEP/IBEP)

stażyści (PZŁow) - 23 (w tym 14 przeszkolonych kursem EBEP/IBEP)

pozostali łucznicy - 63 (w tym 14 przeszkolonych kursem EBEP/IBEP)

Razem 124


Pełna lista ( link dla zarejestrowanych członków PBA )

Uwaga:

Forum używa plików ciasteczek i podobnych technologii. Można je wyłączyć w ustawieniach przeglądarki.

Więcej informacji: Prywatność i ciasteczka w naszych witrynach

Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Regulamin

Forum BOWHUNTER.PL

 

§ 1 Forum BOWHUNTER.PL służy do prowadzenia dyskusji, wymiany poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy w zakresie danych działów tematycznych forum. Ich przedmiotem może być tylko i wyłącznie łucznictwo, myślistwo, prawo i jemu pochodne dziedziny.

§ 2
Forum BOWHUNTER.PL  nie udziela pomocy ani porad prawnych. Jest jedynie platformą, dzięki której użytkownicy mogą sobie taką pomoc wzajemnie świadczyć.
Użyte na stronach serwisu Forum BOWHUNTER.PL  zwroty "porady prawne" i "pomoc prawna" powinny być interpretowane tożsamo i być traktowane jako wsparcie w problemach związanych z prawem. Nie mogą być traktowane na równi z poradami prawnymi udzielanymi przez powołane do tego jednostki i instytucje.

§ 3 Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania prawne, mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy, i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.

§ 4 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.


§ 5 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§ 6 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.

§ 7 Adminstratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.

§ 8 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.

§ 9 Złamanie zasady §8 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§ 10 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili, jeśli uznają to za stosowne.

§ 11 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §9.

§ 12 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§ 13 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.

§ 14 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.

Pełna Nazwa   (to rzeczywista nazwa - IMIĘ i NAZWISKO  niewidoczne dla innych użytkowników forum, do wiadomości administratorów) MUSI !!! zawierać imię i nazwisko użytkownika.


Nazwy użytkownika (nicki)

§ 15 Nazwa użytkownika powinna być w miarę krótka i nie powinna zawierać znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§ 16 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www.

§ 17 Do nazw użytkowników
mają zastosowanie  przepisy § 8 i § 9.


Podpisy (sygnatury)

§ 18  Do podpisów (sygnatur) również
mają zastosowanie przepisy § 8 i § 9.

§ 18a Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu FORMULARZA KONTAKTOWEGO . Niestosowanie się do tego wymogu będzie wiązało
się z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.

Inne postanowienia.

§ 19 Osoby które nie zalogowały sie nigdy na forum przez 30 dni od daty zatwierdzenia rejestracji, bedą usuwane z listy uzytkowników forum.


 

Idź do kategorii

Wygenerowano w 0.18 sekundy